Pagina's

zaterdag, juli 19, 2008

Gentse Feesten

Zo, Gent is er klaar voor: 10 dagen feesten, de geur van braadworsten, verschaald bier en diverse lichaamsvochten, lawaai en andere herrie, mensen die zo zat zijn dat ze 's morgens schrikken van de lelijke mens (m/v) die naast hen wakker wordt, enzovoorts.

Om 14u begint het. De beau-monde van Gent zal zich weer laten bewonderen en betasten.
Het is al tot in den treure herhaald: er is geen Boomtown meer, maar we mogen tegen betaling de groepen gaan bezien die al 400 keer op andere podia speelden.

En toch...

Ik zit er nog niet in. Andere jaren kijk ik al weken, nu ja, dagen op voorhand uit naar De Feesten. Heb ik het programma al 17 keer uitgepluisd op zoek naar de groepen en toestanden die ik zeker niet mag missen. Om dan achteraf de helft van de dingen niet gezien te hebben.
Meer nog, de website van de feesten is van een dergelijke chaos en ongebruiksvriendelijkheid dat ik het na 3 minuten al opgegeven heb. Ofwel wordt de pagina niet gevonden, ofwel krijg je de verkeerde informatie, ofwel staat de datum verkeerd... Brol. En daar wordt mijn geld tegenaan gegooid.

Soit, we laten het wel weer allemaal over ons heen komen. We zullen ons wederom geweldig amuseren en waarschijnlijk een keer of twee een pintje teveel drinken.

Genste Feesten, here we come!

Geen opmerkingen: