Pagina's

dinsdag, mei 05, 2009

De mop van 1 miljoen 250.000

Dirk Vijnck: 'Tot mijn spijt moet ik afscheid nemen omdat ik het oneens ben met de koers van Lijst Dedecker. De gebeurtenissen van de afgelopen dagen en weken hebben me aan het denken gezet.'
Jean-Marie Dedecker: 'Dit is echt om te lachen. Zo'n brave gast. Hij kan zelfs niet klappen. Hij heeft nooit zijn mond open gedaan. Nooit. Ik wil niet met modder gooien, mij ga je geen slecht woord over hem horen zeggen nu hij overgelopen is. Maar het enige wat hij deed op ons partijbureau was de broodjes ronddelen.

Bart Somers: 'We hebben afgesproken dat we hem warm zullen onthalen en goed zullen helpen en omkaderen.'

Dirk Vijnck in een LDD-perstekst: 'Ik geef toe dat ik me heb laten misleiden en wens daar verder niet dieper op in te gaan. Maar bij nader inzien kan ik bij geen enkele andere partij, ook niet bij Open VLD, de vernieuwing vinden die Lijst Dedecker aanbiedt.'
'Ik dank de partij dat ze mij een nieuwe kans geeft.'
Dirk Vijnck aan de telefoon: 'Allo met Dirk. Spreek uw telefoonnummer in en ik bel u zo spoedig mogelijk terug.'

Jean-Marie Dedecker in een LDD-perstekst: 'Het feit dat hij nu deze stap zet, betekent dat er nog loyaliteit bestaat.'

Bart Somers via zijn woordvoerder: 'Wat hem nu bezielt, het is me een raadsel.'
(DS, vandaag)


Zal ik eens vertellen wat hem bezielt: 250.000 euro per jaar.

Geen opmerkingen: