Pagina's

woensdag, september 02, 2009

COOOL

Ik wil al lang eens een fietshelm aanschaffen. Als er weer iemand overhoop gereden wordt stap ik zelfs wel eens een fietsenwinkel binnen, maar ik vind precies nooit mijn goesting. Het zal wel aan mij liggen.
Als dan blijkt dat de laatste dode eigenlijk een hartaanval op de fiets kreeg en wellicht al niet meer leefde voor hij de grond raakte dan heb ik weer een reden voor uitstel.

Maar kijk, de SUVmama's zijn weer neergestreken voor de schoolpoorten (hé, misschien komen die wel met de auto omdat ze geen coole helm vinden???) en ik ga toch nog eens moeite doen. En jawel, droomhelmen bestaan wèl!

Yakkay: je koopt een basishelm en je kiest een (of meerdere) cover - moodswingproof!











En bij Bern kies je de vulling apart - seasonswingproof!



Nu nog uitzoeken of ze deze op fietsafstand verkopen, ik vrees er een beetje voor...

Geen opmerkingen: