Pagina's

zaterdag, juni 12, 2010

Dingen

Dingen die ik de laatste dagen gekocht heb:
- Drie cd's van NIN die ik nog niet had. Vijf euri 't stuk in de Fnac. Jochei.
- Tien bakken Jupiler (voor de quiz).
- Een ticket voor Pukkelpop.
- Een drinkpul voor op de koersfiets (jaja, goede voornemingsels enal).

Dingen die ik niet gekocht heb:
- Teensletsen van Birkenstok (hahaha, as if).
- De nieuwste van The Black Keys (uitverkocht).
- Een ticket voor Trentemöller in de AB (23 euri man, pff), noch voor Grinderman (42 euri, is 't om met de mensen te lachen ofwa?).

Dingen die mensen tegen mij zegden:
- Uw haar ziet er echt beter uit als het wat langer is (nadat het net geknipt was).
- Ge ziet er precies wat magerder uit (nadat ik net vertelde dat ik 4 kilo verdikt ben sedert de operatie).
- WADISTMAAT!!!! (maar dan luider) (een meiske dat op de fiets aan het telefoneren was, midden op straat, zwalpzwalp, ik wou inhalen, deed rinkelderinkel, zij beetje boos precies gelijk)

Dingen die ik zag:
- Een klein madamke dat heel sexy met haar torenhoge stiletto's in een spleet tussen twee tegels taffelde (wow, de alliteratie!) en bijna vlak ging.
- Een meiske dat net WADISTMAAT!!!! gebruld had, terwijl ze op de fiets aan het telefoneren was, 20 meter verder -na de bocht- door de politie gesommeerd werd om te stoppen.
- Megadeth.
- Een mens die in het Citadelpark op de kapoo van een auto zat en een bladje papier in brand stak en wat dingen brulde en een beetje gelijk een spast beweegdehe en dat kunst noemde.

Dingen van eigen kweek die ik gegeten heb:
- Een fraise.


En u?

Geen opmerkingen: