Pagina's

woensdag, januari 11, 2006

Kleine ergernissen

We blijven belgen; hier een bloemlezing uit de kleine ergernissen van de dag. Om je op te vrolijken.

1. De radio staat op B1 in 'den bureau'. Ik heb ondertussen voor de 498.765ste keer 'Everything I do, I do it for you' van Geitenwollensokkenneuker Brian Adams gehoord. Wat het ook is dat hij voor mij doet, hij zou het beter eens gaan doen i.p.v. mij te ambeteren.
Ook de volledige catalogus van de Rolling Stones, Prince, Michael Jackson en de Eurithmics moet dagelijks door de molen gedraaid worden. Op zich allemaal niet slecht, maar niet aan twee nummers per groep per uur.

2. Het weerbericht: "het is een grijze dag, maar het blijft overal droog". Hoe komt het dan dat ik al twee keer zeiknat geworden ben op de moto? Is er een overstroming aan de gang waar we nog niets van vernomen hebben? Ben ik toevallig door de Schelde naar huis gereden? Hebben de mensen in de auto's voor mij allemaal een snotvalling?

3. Mijn collega DVR (De Vorte Rotzak aka Diederik Van R.) spuit enkele keren per uur met zo'n neusspray in zijn neus. In zijn oren zou helemaal belachelijk zijn. Ik acht er hem toe in staat. Om alles een beetje los te maken, zullen we maar zeggen. Met als gevolg dat alles ook los komt. Helaas heeft DVR geen zakdoek/kent hij het gebruik ervan niet/is hij Chinees. (schrappen wat past) Met als gevolg dat we nu al uren aan een stuk het volgende mogen aanhoren:

snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf
snirf

Als dat hier nog lang gaat duren, dan zal hij binnenkort zijn neus via zijn aars kunnen optrekken...

Voor de rest gaat alles goed. En medu?


Het kan ook zijn dat het nakend examen van vanaaf mij enigszins kregelig maakt.

Geen opmerkingen: