Pagina's

woensdag, januari 11, 2006

Stoverij (ter)

"Hallo Wim en co,
Mijn vader heeft de kachel ondertussen aangesloten en hij werkt goed. Ik heb het eindelijk warm in mijn kamer. Zalig.
Inge"


Ik heb vandaag bovenstaand mailtje gekregen van de mevrouw die gisteren een stoof gekocht heeft (ik mag Inge zeggen). Ze is zo te zien zeer tevreden: de stoof werkt (ge hebt geluk).


De andere madam werd door Wendie geholpen. Haar moeder was een Hollandse. Ze wou nog een beetje gaan afdingen op die 40 euri. "Nou, je kan toch ferwachten dat er afgedongen wordt as je iets op internet te koowp zet". Waarop Wendie flegmatiek: inderdaad, maar we doen daar niet aan mee. Als we dat wilden doen, hadden we de kachel voor 100 euro aangeboden en had je nu 50 betaald. 40 euri was meteen goed.


Voor geïnteresseerden: er zijn nog twee kachels te koop. Tweedehands, maar in goede staat. Een beetje vuil misschien, maar dat krijg je er wel af met wat staalwol en een verfkrabber...

Geen opmerkingen: