Pagina's

woensdag, april 27, 2011

Fnac - part 3

Eerder kon u dit en dit al lezen over mijn ervaringen - als  (bijna 20 jaar) klant van Fnac. Berichten waar ik trouwens nooit een antwoord op kreeg.

Momenteel loopt er een actie bij Fnac: alle series die in de top 100 staan die vorige week in Knack gepubliceerd werden, worden nu in Fnac op DVD aangeboden met een korting van 20%. Een mooie actie, zeker omdat heel wat van die series bij ons niet op de (analoge) buis gebracht worden. Schaam op VRT en consoorten, maar alla.

Ik naar de Fnac. DVD-boxen gekocht. Klantenkaart vergeten. Geen 20% korting. Geen paniek: u kan binnen de twee weken met uw ticket terugkomen om alsnog de korting te krijgen.

Twee dagen later: ticket en klantenkaart aangeboden. Korting wordt op de kaart gezet. Wat blijkt: ik krijg geen 20 % korting, maar slechts de "normale" klantenkorting van 6%.

Euhm... hallo?

Ah ja, dat gaat zomaar niet, zucht, steun, kreun, lastig, pff, ghoh, ik weet niet, ... Kortom, een hele discussie met als orgelpunt: Tja, je moet voor je betaalt je klantencode komen opvragen.
Maar als de kassierster mij zegt dat dit achteraf geregeld wordt met het kasticket, dan kan ik dat toch niet weten? Ik ben niet helderziend.
Ik ook niet.
...
(Denk) AAAAAAAAAAAAAAAAArrrrgggg gij stomme trut koe sterf STERF! zeg ik u *ram dvd's één voor één door haar strot*
(Zeg) Dus ik krijg die korting niet?
Allez dan, zucht, puf, kreun, steun, ik zal nog 10% op de kaart laten zetten.


Werkt Fnac toevallig met ambtenaren als personeel?

Geen opmerkingen: