Pagina's

donderdag, februari 16, 2006

Portefeuille gestolen

Ik weet niet of jullie onderweg ook gaan winkelen, maar dit is hier een nieuwe vorm van criminaliteit.

Ik laat je dit weten, aangezien het iets is wat mij overkwam. Ik werd het slachtoffer van een ingenieus plan terwijl ik ging winkelen. Het gebeurde aan de Delhaize in Gent en het kan ook met jou gebeuren. Lees hier hoe het werkte:

Twee ongelofelijk mooie meiden van rond de twintig komen naar je auto op het ogenblik dat je je aankopen in de koffer stopt. Ze beginnen je voorruit te poetsen met een vod en product. Ze hangen over je motorkap en hun borsten hangen bijna uit hun te kleine T-shirts. Het is onmogelijk niet te kijken, zeker met dit weer.

Wanneer je hen bedankt voor het reinigen van de ruit en als je hen een fooi wilt aanbieden weigeren ze dit resoluut, maar ze vragen je om hen naar een andere Delhaize te voeren. Je gaat akkoord en zij stappen achterin de auto. Van zodra de wagen beweegt gaan ze vurig aan het kussen en hebben ze sex met elkaar op je achterbank.

Dan klimt de ene over de rugleuning en geeft je een blowjob, terwijl de andere je portefeuille steelt.

Ik ben zo mijn portefeuille kwijtgeraakt vorige donderdag, vrijdag en twee maal op zaterdag. Dan opnieuw op maandag en dinsdag en waarschijnlijk vanavond opnieuw.

Geen opmerkingen: