Pagina's

vrijdag, november 30, 2007

The day of the stinkers...

Voor een goed begrip: de stinkers uit de titel, daarmee bedoel ik niet het afrikaantje.
Voor een beter begrip: het afrikaantje, daarmee viseer ik geen bevolkingsgroep uit een bepaald werelddeel, maar een plant.

Neen, ik heb het hier over mensen die stinken. Hun oksels, mond, voeten, kruis, ... weet ik veel.

Nu is het niet gezond om je elke dag af te schrobben onder de douche. Je velletje kan daar niet tegen, zeker niet in de winter. Het verdroogt, klooft, valt af, whatever.

Maarrr... volgens mij is het ook niet gezond om je nooit te wassen. Als het niet voor je eigen gezondheid is, dan voor die van je collega's.

Daarom een DRINGENDE oproep: hoe breng je iemand aan het verstand dat hij/zij (m/v, jawel!) zijn persoonlijke hygiëne naar een hoger niveau mag tillen?

Geen opmerkingen: