Pagina's

woensdag, januari 16, 2008

De Redactie

Als er één ding goed is aan de nieuwe website van vrtnieuws.net deredactie.be, is het wel dat het aanleiding geeft tot fantastische satire.

Bij Webpalet merkten ze meteen de gelijkenis op tussen de banner van de redactie en de "reclameborden" van watisuwexcuus.be (een site die overigens niet meer blijkt te bestaan).



Er werd zelfs een heuse weblog gestart om de site te redden: de-red-actie.
En wat nog beter is: we hebben vandaag een nieuw woordje geleerd. Jaja, allemaal dankzij deredactie.be.

FUGLY! Zeg nu nog eens dat we niet meer mee kunnen met onze tijd.

Wat wel leuk is op deredactie.be is dit filmpje, met alle begingenerieken van de nieuwsdienst door de jaren heen. Mijn vroegste herinnering betreft onderstaand beeld. Ik zat toen ongetwijfeld in het eerste leerjaar, want ik herinner mij dat ik de ronddraaiende N zo goed gevonden -eh- vond.
Je kon die N, die draaide en dan een Z werd, namelijk ook gebruiken voor het woordje "Zjoernaal"... Echt knap, vond ik dat.

Geen opmerkingen: