Pagina's

woensdag, augustus 22, 2007

DRNGND : jngdm zkt cllg

Omdat mijn collega's 1 voor 1 opstappen (tiens, waar ligt dat toch aan????) DRINGEND op zoek naar nieuwe collega.

Waar : in Gent, Watersportbaan, Securex : 2de verdiep, pijlke 'rekencentrum' volgen, achteraan links aan de kant van de Delhaize.

Wat : IT-support aan personeel van Securex, dus beetje van windows kennen, beetje Frans kunnen spreken, beetje geduld hebben...

Waarom : Gigantisch KUBBveld achter het gebouw
Waarom2 : Omdat ik hier ben en waar ik ben is het altijd feest.
Waarom3 : Omdat ik 500 euries krijg als ik een nieuwe aanbreng (en die 6 maand wil blijven)

Voorwaarde : 6 maand willen blijven

MEER INFO

4 opmerkingen:

wobble zei

mannen, gelieve zich te onthouden. ;-)

wobble zei

een uitzondering is mogelijk voor lelijke, vetharige, stinkademende, ooguitpuilende, witte-kousen-in-sandalen-dragende exemplaren.

wendieke zei

zolang ze Johnny Depp heten blijven ook zij welkom.

wobble zei

pas maar op, of het zal rap Johnny Dopp zijn...