Pagina's

zondag, augustus 12, 2007

KUBB

Gisteren was het grote KUBB-training. Het BK is al binnen twee weken en het team moet nog samengesteld worden.
Alles verliep goed: het zonnetje scheen uitbundig, er was verse sangria, de spanning in het Kubb-spel was bij momenten te snijden.
Maar toen...

... toen sprak iemand het woordje "barbecue" uit. Plots kon het mannenteam zich van geen kanten meer concentreren. Toen ook nog het woordje "seks" viel, was het ook afgelopen met de inzet bij het vrouwenteam.

Iedereen kreeg een nobele taak toegewezen: Sarah en Steven haastten zich naar Delhaize, De Sarahi en Wendie prepareerden de groenten, Wim maakte vuur, Joachim superviseerde en Thomas... die had honger ;-)









Eén minpuntje: de Vedett-strandstoelen stuurden hun kat.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Jaaa ik had honger en het was lekkerrr!

Merci nogmaals!

En whoehoe ik heb een plaatsje op de ANDERE camping dus GEEN tenterke-jump voor mij!

btw Tool is gelijk echt wel in orde hoor ik hier..

Sarah zei

Mietje :-p

Trouwens als ge een KUBB-stok tegen uw achterhoofd krijgt, dan heeft Wim u gespot! Traag omdraaien en eens vriendelijk glimlachen is de boodschap :-)

wobble zei

Dju, KUBB vergeten. Gelukkig heb ik hier nog post-its liggen. Als iedereen meedoet, dan mogen we om de 70.000 keer eens een vraag stellen.