Pagina's

woensdag, september 10, 2008

The end is near

Rechtzetting: de wereld vergaat niet op 21.12.2012, de wereld vergaat vandaag. Het Cern zal er voor zorgen. Ze gaan zwarte gaatjes maken, die de hele aarde gaan opslokken. Run to the hills!

We zien elkaar wel aan de andere kant. Of ook niet. Misschien zitten jullie wel allemaal in de hel en ik -vanwege een foutje in de mainframe hierboven- in de hemel. Dan moet ik een volledige nieuwe vriendenkring opbouwen. Benieuwd of er sowieso interessante mensen aanwezig zijn. Ik kan me niet voorstellen dat een spelletje Kolonisten van Catan met Jezus leuk is. Wie wil er wol? Ik geef het allemaal weg. En mijn erts ook. Heb je nog steen nodig? Wacht, ik zal er wat vermenigvuldigen... Of een spelletje Risk: Haha, ge zijt dood! Ha neen, ge zijt alweer verrezen...

Het gaat wel leuk zijn voor de getuigen van Jehova natuurlijk. Na een voorspelling of 30 dat het einde van de wereld er aan zit te komen, krijgen ze eindelijk gelijk. Dat die datuum niet klopt is natuurlijk een foutje in de berekeningen. Die zijn vast al aan het feesten.

Maar toch vervelend, zo'n einde van de wereld. Nu gaan we nooit weten hoe Lost afloopt.

Geen opmerkingen: