Pagina's

woensdag, februari 25, 2009

Gewonnen! Ik heb eens iets gewonnen!

Dit zat vandaag in mijn mailbox:

Je hebt een cadeaubon gewonnen!

Hallo Wim,

Jij behoort niet tot de Sterkste Duo's van Vlaanderen, maar niet getreurd want je hebt alsnog een cadeaubon van Steven St Clayr gewonnen!

Vul snel het winnaarsformulier in en ontvang deze cadeaubon rechtstreeks in je mailbox!


Jochei! Ik naar die site, gegevens ingevuld en al. Geen idee wat een cadeaubon van Steven St Clayr is, maar goed, een gegeven paard kijkt men niet in de bek.
De laatste vraag is: In welk Steven st Clayr-haarsalon wil je je cadeaubon opgebruiken?

De mogelijkheden zijn: Kontich, Le Bizet, Mechelen, Mol, Nijlen, Putte, Rijmenam (huh?), Schiplaken (vinden ze daar dorpsnamen uit of zo?), Tremelo en Zonhoven.

(...)

Blij met een dooie mus, wordt zoiets genoemd.

Dus: als er iemand zin heeft om 400 km te rijden voor een kappersbeurt, laat mij iets weten. Dan krijg je van mij een Steven St Clayr bon.

Steven St Clayr is trendkapper en BV kapper bij uitstek. De acteurs van Familie, Spoed, Zone Stad en LouisLouise kiezen voor Steven st Clayr! En jij?
Steven St Clayr verwent jou en je partner op een Make-Over ter waarde van 100 EUR per persoon!
Zoek altijd het beste in jezelf en geniet van het leven. Steven St Clayr helpt je hierbij met persoonlijke stijlen en perfecte harmonie tussen haar, gezicht en lichaam.


Aan de andere kant, ik had ook de DVD van Mamma Mia! kunnen winnen... Komen we daar even goed weg.

Oh ja, de waarde van de waardebon is 5 euri! Woohoo!

1 opmerking:

Jan Koko zei

Ikke anders?