Pagina's

vrijdag, februari 27, 2009

Ik word ben (dan toch niet) oud - update

Op deze website kun en een hoge toon laten afspelen die enkele door jongeren gehoord kan worden, tot ze ongeveer 25 jaar zijn.

Train Horn

Created by Train Horn



Wie ouder is hoort de toon niet, behalve in uitzonderlijke gevallen.

Ik hoor hem niet... En jij?

Update: Blijkbaar is er ergens iets fout gelopen. Te kort voor AC/DC? Slechte geluidsinstallatie op de pc? Geen idee, maar toen Saar het geluid afspeelde op haar laptop, hoorde ik het wel! Joepie!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik hoor de piep, en word 27 begin mei... als je wil weten hoe het klinkt: zoals de hoge toon in het PMS-luisterhok-met-koptelefoon.
Groetjes,
Klaar

Anoniem zei

Deed toch wel wat zeer die piep.
Mag dus niet klagen met mijn 31.

Anoniem zei

Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip